The day the earth stood still



Igår var jag och Jonathan och såg på filmen The day the earth stood still. Jag hade inga högre förväntningar på filmen mer än att jag tycker Keanu Reeves är en fantastisk skådespelare innom denna genre.

Mina förväntningar uppfylldes till en viss del. Keanu var bra, men inte fantastiskt bra. Story är välarbetad men blir tunnare och tunnare genom filmens gång och jag önskar de hade riktat in sig på andra vinklar än de dom gör. Vad kan jag inte skriva för att inte spoila hela filmen, det går ju ut på att undra vad och varför han kom till jorden.

Men jag skulle säga 3.5 av 5 möjliga. Den är inte top 10 och inte dålig, bara bra men inte så bra så jag skulle vilja köpa den. Underbar förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0