Imorgon

Imorgon blir det en stor dag. Jag flyttar hemifrån på "riktigt".

Känner mig lika spänd som inför en födelsedag eller julafton, det ska bli jätte kul när allt är lfyttat och klart. För det är det som är lite problem, jag som inte orkar bära själv och Jonathan jobbar mycket 10 mil bort. Men det kommer gå på ett eller annat vis. Man får ta det i etapper.

Ska hinna med flytta det mesta imorgon och vara på praktiken på kvällen, då tar Jonathan över för han hunnit hit från Duved och sen tar vi det sista när jag slutat om det är nått kvar. Ska bli så bra!

Kom på att idag har jag haft körkortet i 2 år, woho! Det går sjukt snabbt.
Så nu borde jag gå och sova för sista gången hemma på ett tag kanske, för imorgon ska det hinnas med mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0