Flyttdags!

Så kom dagen jag inte riktigt trodde på när jag satt på max och mamma slängde ur sig att vi kanske skulle få hyra en jobbarkompis åt henne lägenhet för 1.5 månader sedan. Har aldrig riktigt vågat hoppats.

Men nu är det klart! Nycklarna är mina och idag börjar flyttcirkusen.


Så här såg det ut för två veckor sedan, gäller att börja i tid. Alla flyttkartonger är nu slut och jag har kanske 2/3 till som ska ned i nån sorts av låda eller kasse för att kunna bäras.


Men vem gömmer sig i en utav lådorna?


Sussie min katt som jag haft sen jag var 11 år kommer jag nog sakna mest. Men hon kan inte följa med och jag tror hon skulle sakna mamma för mycket.

Nu ska jag käka lite och sen börjar det, hoppas det mesta hinns flytta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0