Underbara fjäll

Kl 11 gav jag, Pappa och Jonathan oss ut på fjället/skogen. Vi kom inte hem fören kl 16.30, nöjda och glada. (helt underbara och deras krafter....)


Pappa med gps:en i högsta hugg


Första svampen hittad



Jonathan glad



Kantarell


Pappa på jakt med skutan i bakgrunden


Underbar utsikt


Jag och pappa


Pappa

Vi kom hem med en ca 1-2kg kantareller, så rätt nöjda blev vi. Men det underbaraste var vädret! Strålande sol med lite moln och det värdme gott. Saknat solen efter en ovanligt regning sommar.
En mycket lyckad utflyckt.

Jag har hunnit duscha och varva ned med middag och förbluffats över 100 meters loppet i os. Att man kan sätta världsrekord dansande över mållinjen långt före alla andra. Helt makalöst.
Nu sitter jag och myser med Jonathan och hans familj, de ser på film och jag surfar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0