To do

Jonathan är en sån där typ man får dåligt samvete att vara tillsammas med. Han kliver upp kl 9 och sticker ut och springer. Jag släpar mig upp efter mycket tjat 1.5h senare och äter godis i soffan.
Vet vem som kommer dö först av oss två haha.

Idag kommer Jonathans "bästis" ifrån lumpen, Jingstål från stockholm och hälsar på tills imorgon. Lite panik hemma över vad han ska underhållas med, han förväntar sig spektakel tydligen. Men det blir nog kul.
Jag ska tvätta inför resan till Umeå på onsdag. På fredag smäller det med bröllopet mellan mina föräldrar. Mamma är århundradets Bridezilla. Humörsvängningar till tusen.

Igår tokstädade jag och Jonathan, det var så skitigt i lägenheten att man knappt ville äta här inne. Nu är det städat över allt och bara sovrummet är kvar att göra. Nu kan man t om äta från golven.
Man måste ju passa på att göra tråkiga saker då det är tråkigt väder ute.

Kommentarer
Postat av: elli

okej :) synd att jag inte gått min kurs än där vi ska lära oss snygga frisyrer till bröllop osv än.. :) men jag tycker att lina lockar alltid går hem, gjorda av plattång, och sedan kan du tex bara vira luggen bort från ansiktet så att luggen liksom skruvas mot resten av håret :P så svårt när jag inte vet exakt vad du gillar och inte :D

2008-08-04 @ 11:43:12
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: elli

hehe okej :)

men testa på att locka det någongång, eller ha det utsläppt och spruta lite saltspray i för att få ett snyggt sommarhår med ett snygg fall i det :)



det är ju kul att skifta lite på håret ibland då och då :)

2008-08-04 @ 11:48:05
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0