Gratis presentkort!

GratisBio.se

Skrev i förra inlägget om GratisBio.se och när jag loggade in idag såg jag att jag hade fått ihop 3764p! För varje 2000p får jag ett presentkort på 700 kr ifrån något av de 60 olika affärerna jag kan välja mellan. För bara 236p till kan jag beställa två stycken presentkort á 700 kr.

Det passar utmärkt tills jag ska till Stockholm den 26:e när man är en fattig student. Jag är i himlen.

Vill du också få chansen att snabbt klicka hem presentkort gratis, bli medlem här.

Kommentarer
Postat av: Matilda

då blir jag medlem då :D



jag säljer amrband för 75 kr, då ingår frakt och smyckespåse. 1-2 dagars leverans. titta gärna in :)

2008-08-13 @ 13:42:21
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0