Work

Blir ingen träning idag osm jag sett fram imot. Istället blir det ett tillskott i kassan som också är välbehövligt. Fick nämligen ett samtal under min föreläsning om vårdhygien (som jag lika gärnat kunna varit utan) att hon som jobbar måndagar på bilbioteket var sjuk, så jag sa gladeligen ja. Pengar kommer alltid behövas till sommaren endå så, eller jämt och ständigt.

Min snabbis på stan resulterade som förväntat med en liten överraskning till Jonathan och en till mig. Hittade nämligen en väska att ta med sig på krogen, modell liten som jag gått och fingrat på i väskor till 75% rea, helt underbart. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge eller hur var det nu?

Nu blir det jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0