Träningsvärk?

Det var bättre än förfväntat! Det var jätte roligt och värkligen givande. Jag kände för första gången att de gågna månadernas träning har gett resutlat, jag orkar mer. Jag pratar så klart om pilatesen (stavas den så i dåtid?) jag var på som jag kommit hem ifrån nu.
Vi var tre stycken + ledare. I vörjan kändes det lite pinsamt för vi var så få, men det var bättre än när vi är många upptäckte jag. Det kändes mer intimt och inte så opersonligt. Ledaren hann gå omkring och hjälpa alla i varje rörelse.
Nej jag rekomenderar värkligen pilates för effektiv träning!

Nu ska jag strecha och äta lite mackor. Mumma...

Jäklar vad träningsvärk jag kommer ha imorgon...

ps. glöm inte mina auktioner på tradera
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1308334&listtype=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0