Tidsresenärens hustru

image663Skulle ju somna tidigt igår men så blev inte fallet. Jag kunde inte sluta läsa på denna bok Tidsresenärens Hustru. Den har varit otroligt seg och svår att hänga med i, men efter ungefär halva boken börjar den äntligen komma igång, därför låg jag och läse till tre i natt haha.

De möts för första gången när Clare är 6 år och Henry är 36 och gifter sig när Clare är 22 år och Henry 30. Det låter otroligt, men är sant. Henry lider nämligen av en genetisk åkomma som får honom att ofrivilligt resa i tiden. Plötsligt ställer hans genetiska klocka om sig och han kastas framåt eller bakåt i tiden. Och Clare kan inget annat än att vänta på hans återkomst.

Tur för mig så har jag eftermiddagsföreläsning idag, inte så jäkla pepp men det måste göras. Ikväll blir det yoga som sagt och vem vet mer.
Ska föröska springa på stan ett varv innan jag börjar, det är ju nämligen tre års dag för mig och jonathan på lördag. Har fått en idé nu.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Wow vilken bok! den måste jag absolut läsa..älskar filmer osv om tidsresor!

2008-04-14 @ 11:28:34
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0