Superdad



Så då var det äntligen klart, efter 5h svärande så är en ny sladd dragen och min dator vill känna av nätvärkskortet. Det betyder att jag har fungerande internet igen, som inte kommer lägga av och inte strula förhoppningsvis.
Tack pappa, min egen superhjälte!

Själv känner jag mig som en klubbad säl. Kom hem idag vid 13 efter den viktigaste föreläsningen på denna kurs (farmakologi) och kände ett lyckorus att jag faktist förstod till 100 %. Men efter det så envisades mina ögon att vägra stanna uppe.
Tänkte igentligen åka på yogan ikväll, men hade aldrig orkat släpa mig dit. Så det fick avra idag. Ska på bål passet imorgon vid lunch och jag är förhoppningsvis piggare då.

Nu ska jag se på barnmorskorna och sen hoppa i säng och läsa vidare på min nya bok, "en shopaholic säger ja".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0