Sun



Så satt jag för en vecka san, i jacka och fleace och njöt av solen på altanen. Men tack vare växthuseffekten har jag nu invigt min bikini rekodtidigt, den 22 april. Höll på att flyta bort ett tag, men fasiken vad skönt det var
Tror jag har gått ut lite för hårt. Min framsida är knall röd just nu. Det är lite svårt att plugga på rygg. Har fått bikiniränder redan, inte illa. Hoppas inte jag bränt upp mig nu för då kommer allt flagna av och solningen har varit för jäves.

Minns när jag gick i högstadiet och hade en fix idé att det var fult att vara brun. Så t om på stranden satt jag med handuk över mig som ett tält för att undkomma solens strålar. Har nog aldrig varit så sjuk vintern efter det haha.
Lärde mig en läxa iafl.

Nu ska jag duscha och käka lite, sen blir det att stänga in sig i biblioteket tyvärr.

image674
Fortfarande en massa snö kvar, men förra veckan täckte snön altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0