Somewhere Back In Time

Låtlistan till Iron Maidens turné Somewhere Back In Time som jag ska se på Ullevi 26 juli.

  • Intro - Churchill's Speech
  • Aces High
  • 2 Minutes To Midnight
  • Revelations
  • The Trooper
  • Wasted Years
  • The Number Of The Beast
  • Run To The Hills
  • Rime Of The Ancient Mariner
  • Powerslave
  • Heaven Can Wait
  • Can I Play With Madness
  • Fear Of The Dark
  • Iron Maiden
  • Moonchild
  • The Clairvoyant
  • Hallowed Be Thy Name

  • Ok jag kan erkänna att jag är ett utav de där fansen som älskar de mest kända låtar och thats it haha. Så ni kan ju lista ut vilka som jag kommer sjunga med i.

    Bokade hotell i förrgår äntligen. Blev ett jätte fint hotell som heter Flora typ. Iafl så var det nice price, gångavstånd till allt och allt annat nödvändigt fint.

    Så det kommer bli Lise Berg, shoppning och allt annat dumt jag och Jonathan kan komma på + att sjunga till denna låt bla då:


    Iron Miaden - The Trooper på Ullevi 2006

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0