Solbränna



Sådär ser jag ut runt ögonen, bara att det är inte smink utan resultatet utav att sola med glasögon. Jag förstår inte hur alla "kändisar" och alla andra som jämt går runt med solglasögon klarar av att inte få vita ringar runt ögonen, smink eller fuskbränna?
Jag som måste ha mina glasögon för att kunna se får lida för detta jämt. Ser inte klok ut. Brukar kunna kompensera med att sola utan glasögon, men när man pluggar samtidigt är det rätt svårt att skippa dem.

Idag ska jag iafl smeta på mig lite solskyddsfaktor och bege mig ut i solen igen fram tills jobbet börjar. Nu är det bara två dagar kvar tills farmakologitentan och jag börjar bli lite nervös. Men det går nog bra.

Imorgon åker alla till skalet för vårforumet. Avundsjuk får jag stanna hemma pga skolan. Mend et är bara bita i det sura äpplet och försöka föreställa mig det som kommer komma utav att jag pluggar, en legitimation och en garanti till jobb vart som helst. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0