Snökula

Då var vi inne på tredje dagen utav ändlöst snöande. Varje gång man tittar ut genom fönstret ser det ut som en snökula man skakad om.
Härligt att slippa allt grått, brunt och svart som blir när det töar med grus överallt. Men trist eftersom det värkligen var på väg att bli vår igen. Men jag antar vi får skjuta upp det lite haha.

Sitter i min morgonrock och allmänt njuter över att inte ha några föreläsningar idag. Det betyder att jag ska börja plugga efter som första tentan är om två veckor och den andra om tre veckor.

Får se om jag åker iväg och tränar ikväll, annars blir det nog rätt mcyket slöande idag. Eller så fortsätter jag på mitt ryck att skapa ordning i oredan dvs städa.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag skrev bara in ordet på fontpool.com och kopierade bilden på texten, så jag har inte laddat hem några typsnitt =)

2008-04-10 @ 15:28:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0