Pilates

Hm... googlade Pilates och fick fram lite bilder som faktist gör mig rätt så skräckslagen.
Bollen är ett redskap de brukar använda och den har jag nästan lyckas bemästra under pulzbål passen jag brukar gå på förut. Men eftersom dessa är flyttade till min jobb dag måste jag byta ut överkroppsträningen mot någon annan pga min rygg.
Därför fick det bli pilates. Ska iväg på det strax, det börjar 19. Jag gillar inte att prova på nya saker, blir så nervös. Hur är ledaren? Är alla jätte duktig? Kommer jag klara av övningarna?
Yogan och afrodansen lyckades jag ju ta mig på och kom över tanken att det skulle vara farligt. Alltså borde jag klara av detta också. Jag behöver min träning. Hade satt upp som mål minst två gånger i veckan vid nyår och hitills har jag hållt det. Tänker inte sumpa det denna vecka.

Ni märker väll om jag överlevde eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0