Pigg?

Alla säger ju att det inte är bra att sova mer än 10h per natt och att normalt är 8h, borde man inte vara pigg då efter dessa maximala 10 timmarna?
För mig värkar det inte spela någonroll om jag sover 6h eller 10h. Jag är lika trött endå och måste släpa mig upp ur sängen. Enda som fungerar är om jag somnar i vettig tid före kl 12 och sover minst 8h flera dagar i sträck. Då, kanske kan det vara lite lättare att slå upp ögonen på morgonen.

Men det gör ju inte sämre för humöret när jag ser att solen skiner in genom persiennerna och det kommer bli en ny underbar dag. Med solande och pluggande, yeah! Är hyffsat mer peppad nu när jag vet jag klarade anatomin, svävar fortfarande omkring på små luddiga moln. Vill inte landa riktigt än.

Nej, mot frukostbordet och läsa tidningen. Nu startar dagen.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: fy fan va irriterande. sånna borde man skjuta. ^^, haha. klarar inte av när folk snackar på BIO! det är ju skandal asså. usch!

2008-04-17 @ 11:00:57
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0