Nattliga besök

image683

Tänk dig vakna kl 03.57 på morgonen utav att den här biter dig i näsan? Sussie våran katt som är världens mest sociala ting som vägrar vara själv, hon hade mulat ned sig 2mm ifrån mitt ansikte och där sov hon, eller skulle sovit iafl om hon nu hade gjort det. Istället roade hon sig med att bita, riva och slicka på mig. Någon ville a uppmärksamhet. Jag som är så välkänd för mitt goda morgonhumör ville värkligen ligga och klia henne.

image684

Nåväl, efter en 30min så gav hon upp om att få bli klappad och jag kunde somna om.

Nu ska jag käka frukost, duscha och sen gå till bussen för att ta mig till jobbet, Sen är mina fyra dagar jobb slut för denna vecka, nästa är det bara två stycken dagar.

Ikväll hoppas jag nån kan hålla min hand medan jag ser på den andra filmen jag hyrde, en thriller dumt nog. När det inte finns någon som är mer mörkrödd än mig och jag är ensam hemma. Får väll se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0