Monday

Precis som förväntat, jag har träningsvärk. Inte en sån där smärtsam "jag kan inte ta mig upp ur sängen", utan en "du har rört på dig men man kan inte strecha bort allt". Känns jätte bra och jag ska försöka fortsätta gå på pilatesen på söndagar. Kommer nog kunna göra det när jonathan muckar snart. Det är ju nämligen säga hejdå tid precis vid pilatesen varje söndag så det har inte blivitt av.

Har en föreläsning kl 13, ska käka med ma innan det och försöka göra mig i ordning i tid innan så jag slipper stressa som jag alltid gör.
Ska gå direkt till jobbet efter föreläsningen och jobba till 19. Har bara två kvällar denna vecka, ikväll och imorgon. Skönt med extra inkomst så här inför studiebidragslösa somrarna.

Funderar faktist på att cykla idag. För då kan jag cykla direkt till Lisa efter jobbet och se några avsnitt av SATC och det blir inte så långt hem. Vädret ser inte så fruktansvärt lovande ut, ser rätt kallt ut. Får väll cykla lite fortare då. Så får det bli, ska bara försöka sänka sadeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0