Minst vrs. Störst

image664

image665

Går kanske se riktigt hur liten bh (bröstvårtehållare) och glassen är haha.
Men tänk dig som sagt att bh knappt skulle täcka en normal kvinnas bröstvårtor, det är strl 65A. Glassen är fyra kulor som är helt täckt med mjukglass, det måste vara mer än en liter glass! Jag och Camilla lyckades nästan trycka i oss hela. Jag tänkte försöka byta min kvarvarande del mot en liten killes räkmacka, men jag vågade inte.

I ett tappert föröskt tidigare idag att sluta trycka på uppdatera knappen drog jag till stan med Camilla och fönstershoppade, iafl för min del. Hur långt är det kvar tills den 25:e? Fast det spelar ju ingen roll för då kommer alla pengar försvinna till en peace and love biljett. Men det går bra att vara fattig när man vet att man kommer ha sjukt kul senare.

Nu blir det middag och sen ska jag iväg på yoga. Käka lite tårta också som mina föräldrar köpte för att fira jag klarade anatomin hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0