Kan världen hata mig lite mer?

Detta inlägg kommer bli en kaskad utav gnällande utav mina i-lands problem.

Det går så fruktansvärt ont för mig nu, kan det vända någon gång? Vaknade med världens huvudvärk och mina ögonlock hade bestämt sig för att få en allergisk reaktion idag, så jag ser knappt något för de är så svullna.
När jag slog på min dator så hänger den sig och tjuter. Vad har jag gjort för fel? Den var helt normal när jag stängde av den igår, orkar inte mer.

Gick upp till mina föräldras dator och självklart lägger musen av, hittar inga nya batterier i detta hus. Ger upp. Kan ju inte sitta och tabba mig fram överallt.
+ denna dator går yber segt.

Mår annars allmänt piss. Är less på att känna mig ensamast i världen, antagligen kan bara jag ändra på det. Men jag orkar inte försöka mer. Känns så jäkla hopplöst ibland. Antagligen överregerar jag men kanske inte. Mår man dåligt så gör man det ju av en anledning.

Så vad ska jag göra denna pissiga dag? Kanske gå och dra täcket över huvudet och vänta på att det ska bli tisdag kl 22. Om det ändå hade gått, ska jobba både måndag, tisdag och måste plugga till mikrobiologitentan på fredag, åh vad allt känndes mycket ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0