Gågna dagar

Ja, mer eller mindre har jag tagit lång ledigt ifrån bloggen, eller igentligen är det ju inte så att jag har 10 000 besökare om dagen att mata. Men iafl, så käns det nice att kunna skriva igen vad jag vill och när jag vill, oberoende om det är till nytta för någon annan än mig.

image651
Jag är 172cm lång, så räkna ut snömängden själv...

Här i snöiga Duved har jag befunnit mig de senaste två veckorna, men några undtantag för att jobba och skriva tenta i stan. Kan någon sörlänning förklara för mig hur ni överlever "vintrarna" utan snö med slask och annat jvlskap?

Men eftersom jag lyckligtvis bor i en del utav landet som har snö, har vi ägnat åt oss sånna här aktiviteter:

image652



Här uppe...

Förutom det så har det blivitt en del längdåkning uppe på fjällen, sovandes i en stol på en fjällsjö medans resten av familjen pimplade och allmänt bara latat mig. Vem behöver inte semester?

Nu är jag tillbaka till vardagen igen, börjat en ny kurs farmakolog och mikrobiologi eftersom anatomin avtentades i fredags. Håll tumarna för mig.

Just ja, min ma och pa fyllde ju år också. Vad var det 27 och 28?

image653

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0