(ett tappert försök till) shopping

Äntligen var mina pass för denna vecka avklarat. Inga mer böcker som ska ställas upp fören nästa vecka då jag jobbar tre pass.

Min klänning ifrån MQ som jag vann på tradera i helgen kom idag. Den är jätte fin och jag är super nöjd. Varför betala över 300kr i affären när man kan lägga ut 53kr för den på tradera? Har även sänkt utropspriset för mina egna auktioner, så nu är det ännu mer lönt att fynda.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1308334&listtype=1
Det tänker jag fortsätta göra iafl.

Var ju på stan idag med Natalie för att fylla på inför sommaren. Spräckte min lista direkt med att endast komma hem med en tee, men jag skyller på att jag har få t-shirtar men massor av linnen, så en kunde jag unna mig. Hittade jeansshortsen of the jeansshorts på Carling, för 199kr trodde jag. Tji fick jag då de hade felmärkt och riktiga priset var 399kr. Lite för mycket tycker jag, så jag avstod. Måste fundera på saken, men jag tror nog jag får hitta några andra.
Provade massa chino inspirerade byxor på hm men alla satt för jäkligt så det blev inget av det. Hittade dock ett par jeansshorts och två vanliga shorts för 299, 199 och 98 kr styck. La undan de till imorgon. Vet inte riktigt hur jag vill göra. Jämför alla med de från Carlings bara och då blir alla fula i jämförelse. Så alltså borde jag bara köpa de från Carlings och strunta i några fler shorts? Haha får se hur jag gör.

Snart kommer Jonathan hem och innan det ska jag hinna äta och plugga. Känns underbart att han snart är här...

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: ja, haha, vem fan har inte spelat GTA? ^^,

2008-04-29 @ 21:14:17
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0