.

Nej nu har mitt internet bestämt sig för att nu får det vara nog. Kanske ramlade den i golvet för sista gången, spelade ingen roll tydligen hur mycket jag än tejpade, den ramlade ner endå.

Orkar inte ta det till mig, blir så less då. Pappa har suttit i en timme och pillat på det men nej. Icke!

Därför lär det väll bli lite si och så med mina fenomenala inlägg här. Världen får hålla andan en stund ;)

Annars så händer det ju inte så jäkla mycket, det är skola som vanligt som upptar 90% utav min tid, de andra 10% består utav sova och träna.
Just ja, bokade tågbiljetter till Göteborg ikväll. Nu är allt klappat och klart inför min och Jonathans Iron Maiden resa. Fast han säger att min enda anledning att åka till göteborg är att få gå på LiseBerg, Haha.

Nu ska jag göra det jag gör 5% av min tid sova, eftersom jag har haft föreläsningar (mikrobiologi och farmakologi) sedan 8 imorse till 17 idag. I morgon är det farmakologi. Ingen rast, ingen ro.

Nej nu ska jag sluta gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0