Det är alltid som mörkast före gryningen

Det börjar sakta men säkert vända, bara att få höra Jonathans röst igen gjorde mycket. Han har äntligen kommit hem från slutövning och på tisdag kommer han hem för att stanna i 5 dagar. Lycka.

En annan grej som brukar funka att muntra upp mig med är att plocka på rummet, fixa sig själv så man känner sig duktig så det är fint + man själv känner mig snygg. Har tagit på mig armbandet "never give up" ifrån one of i kind. Får inte glömma bort det.

Det regnar idag, t om det gjorde mig lite lyckligare. För regn skyndar på grönskan och det känndes sjukt sommrigt med regn! Inget mer snöande. Behöver få längta efter det ett bra tag nu. Ge mig sol, värme och snygga sommarkläder. Har även kollat in tält för peace and love. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0