Buzzador

Har knappt sovit någonting inatt, har drömt att jag klarade tentan och att jag hade misslyckat om vart annat. Mitt huvud känns som en storlek myra till resten av kroppen men jag kan inte sova, idag är dagen D. Dagen då vi får redan på resultatet för anatomi tentan. Men jag vet inte när idag, vilket gör jag kommer ha en puls på 200 hela dagen. Underbart.

Har börjat fått ont i halsen också tyvärr, önskar jag hade de där halstabletterna, Wrigleys Extra Cool pro jag fick testa för Buzzador i höstas. Så ett tips om du vill få hem gratis grejer som du kan tipsa andra om, anmäl dig här.

Nu ska jag föröska plugga, kan inte koncentrera mig på nått. Men nått som lyser upp min dag är vädret, lika underbart som igår. Så det blir antagligen altanen idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0