Boknörd



Haha ja, men resultatet var inte så oväntat då bibliotikarierna på mitt lilla bibliotek i Sävar där jag är uppvuxen började skaka på huvudet och fråga om jag värkligen skulle läsa alla böcker som de stoppade ned i fyra kassar. Jag borde igentligen vara mer muskulös än vad jag är efter allt bokkonkande i mina år.

Nej, jag sörjer nästan att jag inte har lika mycket tid idag att läsa böcker längre, nu står det mig upp i halsen efter allt pluggande så jag ser hällre på film. Men en god bok ska aldrig underdskattas, den underbara lyckokänslan man känner då man inte kan släppa boken ifrån sig när man hittar de där värkliga guldkornen. Senast jag gjorde det var när jag snubblade över millenum böckerna. När man nästan blir gråtfärdig då man inser att det inte kommer komma fler böcker...

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

hahaha! där ser man, mest boknörd hittils av dem i min blogg ;) hihi! favoritbok då? :D

2008-04-01 @ 23:22:53
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: .Westerdahl

absoluta favoritboken är liftarens guide till galaxen, tyvärr var inte filmen ens 1/10 del så bra. sen så gillar jag bilbo och sagan om ringen. i övrigt är det mesta mirschmarsch. men serien om ramses är helt klart läsvärd. :P

2008-04-01 @ 23:44:56
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0