Blogga för Aftonbladet

image678

image679

Ungefär så här roligt har jag just nu, intresseklubben antecknar. Ett försök att få mina fd vita tygskor att återfå sina forna färg. Får se hur det går..

Annars det osm har hänt idag är att jag har svettats på farmakologitentan som var värkligen tentan from hell. Var mycket jag inte hört talas om fast jag läst boken tre gånger, vart på alla föreläsningar gr 2. Aja, hoppas det gick vägen.
Missade bussen hem med 1min, upptäckte jag var utelåst för jag hade glömt mina nycklar och när jag väl kommit in efter ma fått åka hem för att öppna för mig, fortsatte jag mitt solbadande. Passa på medan man kan.
Hört grannes ungar + kompisars eviga kacklande. Gillar inte barn överhuvudtaget när de låter högt haha. Tollerans nivå på noll.

Nått som gått bra idag var iafl att jag fått mail ifrån Aftonbladet som ville jag skulle skriva på deras festivalblogg i sommar under peace and love + Storsjöyran, kanske Iron Miaden också. Det ska bli jätte kul. Ser framför mig hur jag tar fula kort på alla kompisar då de ligger bakfulla och sover haha. Sommarens nöje.
Får se hur allt ska lösa sig bara, men förhoppnignsvis går det vägen. Då har jag isfl skrivit för Sofis mode + på festivalbloggen. Jonathan säger att det är bara så jag kan göra reklam för min egen blogg. Inte då...

Nu ska jag läsa min tidning, se fyra filmer och allmänt gosa med katten. Alla jag känner är ju som sagt på vårforumet. Men jobbar man och skriver tenta får man vackert stanna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0