!

Nervös känsla som sprider sig från magen och upp i halsen som får mig att knappt kunna andas. Klumpen blir större och större tills jag ser stjärnor.

fanfanfan

Varför ska de dra ut på mitt lidande? Väntar de med flit tills jag hunnit gräva min grop och lagt mig ned där för att dö. Blir så jvla less på att få veta tentaresultatet tre dagar innan omtenta. Framförhållning? När ska man börja plugga för denna omtenta? Dagen efter man skrivit den eftersom man inte kommer få reda på det fören tre dagar innan man isfl ska göra om den om man inte klarat den

JAG VILL VETA NU!

Om jag klarat anatomi tentan eller inte, bara få veta. Så jag slipper oroa mig för hur det kommer att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0