Stress

Har varit på seminraium hela dagen om omvårdnad. Vi skulle spela upp en schen utifrån ett senario. Många skratt var garanterad. Skönaste gruppen sjuksköterskor! Iafl blivande :)

Fast stressa får jag, har hunnit hem nu och duschat och ska slänga mig på bussen igen för att åka och jobba 5h. Inte så roligt innan, men betydligt bättre efteråt. när pengarna kommer in på kontot. Undrar hur mycke skatt jag kommer få tillbaka nästa år, då jag redan betalt in 12500kr i skatt sen i juni. Svider lite måste jag erkänna. Men jag får hålla modet uppe då det är min sista dag på kundtjänst tror jag innan jag börjar på antichurn. Kul med lite omväxling. Iafl så kan jag ha mina monkiskor vilket inte är helt fel.



Vad dum jag är, Nicklas (TL) ringde och frågade om jag kunde jobba nått ihelgen. Eftersom mina helger är heliga numera så sa jag nej, han lät så ledsen och frågade om jag kunde jobba nått imorgon då och jag kunde inte låta bli att säga ja. Älskar värkligen alla arbetskamrater och då jag vet hur jobbigt det är att jobba med lite folk såklart jag ställer upp. Så nu ska jag jobba idag 17-22 och imorgon 08-12. Det blir några timmar och lite pengar. Och jag hinner plugga eftermiddag imorgon, då det kommer kännas lättare, för att jag bli motvierad efter att ha jobbat till att plugga. Åhh nu måste jag springa till bussen i mina Monkiskor. Så alla som har Boxer därute! Var snälla nu med mig please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0