Modette

Sad but true, Modette läggs ner efter endast sju nummer.

I really like them! Vilken tidning ska jag läsa om jag inte vill ha om vad Carolina Gynning gör, ute och inne listor eller kläder som priset sägs vid förfrågan. Vad är meningen med det? Modette känndes nära och intressant, trender som togs upp var lite annorlunda, lite roligare än tidningar i stil med Veckorevyn och Cosmopolitan. Själva idén var brillant att rikta in sig på allt som inte var mainstream. Att man tillät läsaren att ha egna tanker och bygga på dem med inspiration. Inte ändra individen efter tidningen utan ge mod ifrån tidningen till den egna personen. Sånt gillar vi!

Så det är med sorg i hjärtat jag bläddrar igenom den sista nummret utan en fantastikt tidning. Var det inte fler än jag som inte ville läsa om Karolin Rosing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0