Lurendrejeri

Jag blir så lessssssss!!!!

Försökte för 3 månader ladda upp foton ifrån studenten så jag kunde framkalla dem på onoffs hemsida. Efter 3h väljande så hängde sig skiten och det gick inte ladda upp. Orkade inte ta tag i det igen fören idag. Såg ett bra erbjudande på mypix om få 50 st kort fri och 79 öre per kort gick de ut med. Glad ihågen så satte jag mig ner i 3h igen och valde bland tusentals kort om vilka jag skulle framkalla. Men när jag kom till betal sidan skulle de ha 600kr för skiten. Jag betalade tydligen 1.60per kort eller nått liknade. Försökte klicka runt på sidan för att hitta nån sorts information om vad kortet kostade styck. Hittar ingenting. Blir less och arg och funderade på att ladda upp dem på onoff eller liknande. Men då kom jag på att jag måste sätta mig ner i 3h igen för att plocka ut kortetn. Eftersom jag trodde det var ett bra pris struntade jag att sortera ut alla i en egen mapp på datorn utan ladda upp dem direkt där de kom ifrån. Skiter snart i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0