God Morgning Vietnam!

Vaknade utav en lite bakfull Jonathan som endå lyckats kliva upp före mig + är piggare.

Sitter här i mina älskade mjukisbyxor och bruna mjukiströjan med sidenband. Och bestämmer mig lite raskt för at sticka iväg och jobba kanske 4h. Alltid skönt när pengarna trillar in på kontot. Speciellt om man får gå klädd i mjukiskläder, den friheten tar jag mig. Speciellt på helgerna, då är det lite lugnare ochs könare än veckorna. Förhoppningsvis så ringer det inte lika mycket som vanligt. Det var så längesedan jag jobbade med inkommande samtal, så vi får se hur det går. Kan ju inte ha glömt allt på engång. Ska plugga mellan samtalen också, har ju som sagt lite latin att lära mig älska.

Ikväll blir det pyssel med folket tror jag, får se. Är trött och vill ta det lungt, så nått i stil med det låter lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0