Djävulen Bär Prada

Första gången jag fick syn på boken var på Willys då jag var på jakt efter böcker inför Cypern resan för två år sedan. Jag gillade omslaget och det värkade hyffsat bra.

När jag väl kom dit ned, sträckläste jag den på nästan en dag. Så bra var den! Därför blev jag väldigt lycklig då den blev filmad för nått år sedan. Tyvärr som alla andra böcker som blir filmade, så är filmerna aldrig lika bra, inte ens i närheten.

Men i dena film gjorde de ett gott försök iafl. Skådepelarna är helt ok, men kläderna. Jag gillar inte de flesta kläder de har på sig som ska vara så fabulösa. Konstiga, udda och lite halvtråkiga. Jag är en mer person åt mys håller, gillar koftor, tunikor och boxarlinnen. Visst inte lika modemässigt rätt, but I like it! Det som är viktigt.

Alla känner nog igen sin egen chef man någon gång haft i Miranda, de är liksom urtypen utav chefer. Skillnaden är är at thon nästna blir god på slutet, tillskillnad mot alla andra chefer. Aja sevärd är det iafl om man vill ha lättsam underhållning. Och sånt behöver vi alla ofta! Mysfilm är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0