Album

Har just kommit hem ifrån min tur med Lisa.

Den började på Man's Ruin eftersom de skulle titta på hennes mönster till hennes tatuering nästa vecka. Men hon som ska fixa det var inte där oturligt nog. Så vi vände och åkte tillbaka till stan för att inhandla album, pennor och lim. Jag köpte två album efter lite ångest, ett lika dant jag redan hade. Kännde det skulle bli mer som en röd linje. Sen köpte jag ett som framsidan var täckt med ordet "Minnen", jätte fin kommer det bli. Och visst det är dyrt, men det här kommer man alltid ha kvar resonerade Lisa och jag. Det är värt att lägga ut pengar på minnen. Det är onödigt ha tusentals bilder på datorn du bara sparar och inte gör någonting av med.

Efter vårat slösande handlade vi fika och drog förbi Åsa där Charlotte även var. Vi fikade och kom världens idé! Vi ska jag en kalender lite i stuk med kalender flickorna. Men det ska bara vara vi folket på och även vara dem som får ha en kalender. Skit kul ska det bli iafl. Har tusen olika bra idér om hur det ska se ut!

Nu ska jag försöka duscha så jag kan bli varm igen + pyssla med fotona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0