Wedding Crashers

Har just spolat igenom större delen utav filmen Wedding Chrashers eftersom jag har sett den förut och ville bara se det roliga och skippa konfliktupptrappningen.

Den är lite småmysig, men samtidigt ganska seg. De drar ner så sjukt på tempot efter inledningen och sen stannar det där tills avslutet. Hur tänkte de när de kom på alla karaktärer i den udda familjen som dessa två grabbar råkade hamna med. Owens och Vinces karaktärer är helt ok, rätt roliga faktist. Men familjen har vi en psykopat brorsa, översexuell mamma, ännu värre dotter och en rätt så normal dotter fast med psyko pojkvän. Den enda som man står ut med är pappan i familjen, finansministern.

Teorin om folk som bara snikar in sig på evenemang är ganska intressant. Jag undrar över hur mycket det förekommer igentligen haha. Dock skulle jag aldrig kunna ljuga om vem jag kände för att vara där på bröllopet. Skulle bli en tomat på engång. Fast en massa gratis mat och dricka + musik är aldrig fel, det kanske är nått man borde testa haha?

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha precis, skulle jag behövt slåss för att ha fått hitta den perfekta skinnjackan i sundsvall så hade det fått blivit så :P

2007-11-01 @ 16:28:55
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

Uppaterade just bloggen, :) Lite tips på hårfärg och nagelfilar, enjoy ! :)
Och du,köp ngn bra olja och en nagelbands remover !
:) Good luck,

2007-11-01 @ 16:37:44
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0