Väntan

Trycker ivrigt på tangentbordet, skynda skynda skynda, datorn tänker för sakta. Där kommer den upp! Klickar på epost, sidan laddas och en fortfarande lika tom sida kommer upp som igår och dagen före den och dagen före den osv...

Jag pratar om min student-epost där tentaresultatet ifrån anatomin som jag skrev för snart tre veckor sendan som ska dimpa ned, nu endast 5 dagar försent. Men vad hade jag väntat mig, de är alltid sena med rättningarna. Nu är det bara 10 dagar kvar till tentan i farmakologi och läkemedelsberäkning, 11 dagar kvar till en eventuell omtenta i anatomi och 17 dagar kvar till mikrobiologitentan. Så vi har ju all tid i världen, varför stressa?

Nu har det gått 5min sen jag kollade sist, nu kanske resultatet har kommit upp... knappa, knappa, knappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0