Väntan

Sitter och väntar att tenta resultatet ifrån anatomin ska ramla ned i eposten. Men den lär nog inte komma idag heller, de är så sega på att rätta resultaten. Med tanke på att omtentan om man inte skulle klara det är om två veckor, dagen efter läkemedelestentan så borde de väll skicka ut resultaten snart?

Iafl igår så hade jag fått med mig fel film till Camilla, Hannibal Rising istället för Hairspray. Hade ingen större lust att se den igen då jag inte tyckte den var speciellt bra första gången. Vi får se Hairspray någon annan dag.
Lisa blev jätte fin i håret efter slingningen, jag kanske kommer våga ge mig på någonsånt istället för att gå till frisören igen. Mycket billigare haha.

Dagen ska spenderas med att plugga, dock inte farmakologi eftersom jag glömde den boken hos Jonathan, utan det får bli mikrobiologi. Lika bra att börja med nått, lite fastnar ju allitd.

Ikväll ska jag förhoppningsvis hämta min stero som ska ha kommit eftersom den första inte fungerade. Får se om lite fler julklappar inhandlas nu när lönen kommit in på kontot. Lite pengar kommer gå direkt för Iron Maiden biljetten, åhhh blir så glad jag tänker på det. Ska bli så ruskigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0