Tired

Väckarklockan började spela kl 10, men av någon anledning kom jag inte upp ur sängen fören vid 11. Så sjukligt trött. Men har inte tid att sova bort hela dagen eftersom idags skall detta hinnas med:

(x) Kolla igenom alla åhörarkopior ifrån föreläsningarna inför frågestunden vid 13. Kollade kanske igenom två stycken?
(x) Springa ned på posten köpa kuvär och frimärken och posta min ansökan till jobb på pressbyrån. Vad är det för fel med mail? Uppskutet pga bil.
() Åka buss till sjukhuset för att ta bcg-vaccinet (tbc) kl 13. Yeh! Gnällde till mig bilen annars hade jag dött, för vacinationen var imorgon och inte idag!!! ÅHhh!!.
(x) Ta mig till campus för frågestunden kl 13 (orka gå ifrån sjukhuset till skolan? Nej?!) och träffa Marie för att försöka plugga. Tack gode gud jag hade bilen.
(x) Hem och dö (plugga?).

Kl 11.40, dags att försöka sätta igång då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0