Tidsfördriv

Dagens datum och klockslag: 28/11 18.20
Dagens Klädsel: Svarta mjukisbyxor, tees med tryckta rosetter på, brun hood med satinsnören och sneakers. Ej att förakta min fjällräven som är större än mig.
Dagens låt: Timbaland - say it right
Dagens dusch: Blev ett bad på eftermiddagen.
Dagens frisyr: Oborstat som vanligt, utsläppt.
Dagens smink: 15min tills bussen skulle gå vaknade jag = inget.
Dagens händelse: Fick veta att jag inte klarade anatomin.
Dagens planer: Se grey's och fortsätta plugga.
Dagens vill ha: Godkänt i anatomi och kommande farmakologi, läkemedelsberäkning och mikrobiologi.
Dagens saknad: Jonathan, behövde honnom idag mer än vanligt.
Dagens tråkigaste: Inget som var tråkigare än vanligt, förutom anatomin då.
Dagens roligaste: Helgplanering med Lisa, tomten är far till alla barnen, tomeluvor, julklender och julbak.
Dagens finaste: Mina nyinköpta ljuus.
Dagens måste: Sova och Grey's
Dagens köp: Ett köp med mig själv, inget tv tittande innan pluggningen är klar.
Dagens sjuka: En person haha, nej jag kan inte. Behåller det för mig själv.
Dagens kärlek: Jonathans mobilsvar, enda kontakt just nu eftersom han är i fält.
Dagens mående: Risig.
Dagens hjälte: Lisa.
Dagens puss: Min sista var i söndags innan Jonathan for.
Dagens citat: "Prata med brudar får du göra ikväll, inte på min föreläsning!" Min föreläsare till Jerker i klassen som konstant fick telefonsamtal som han svarade på.
Dagens Tankar: M å s t e  k l a r a  t e n t o r n a !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0