Tenatapanik

Jag och min kursare Marie har nog kommit underfun med att vi kommer få magsår pågrund utav denna tenta. Jag har nästan redan siktat in mig tills omtentan. Så denna tenta ser jag bara vad de frågar om och vad jag ska plugga mer på. Problemet är att omtentan är lördagen efter läkemedelsberäkningstentan och 2 dagar efter min käkoperation. Det betyder att jag måste skjuta upp min operation två veckor eftersom veckan efter det har jag en till tenta. Så för tredje gången måste operationen skjutas upp, två utav gångerna var det läkaren som var sjuk. Kommer aldrig få göra den där jäkla operationen. Nu ska jag ringa dit och tjafsa med dem om att få till en ny tid, suck.

Har just sett på Grey's Anatomy och kan inte bestämma mig för om de har spårat ur eller inte. mer patienter och sjukdomsfall, mindre strula runt med alla. Synd att det inte är jag som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: Amina

Jo den taktiken brukar faktiskt folk köra på i min lur också...Ibland klickar jag dem lite i smyg, fast det är visserligen väldigt sällsynt, änsålänge haha

2007-11-07 @ 22:28:06
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0