Sovmorgon

Lika bra jag slutar använda min väckarklocka då den slutar spela efter 1h och jag fortsätter sova lika oberört. Den
borde ha funktinen att den börjar spela lågt tills den ökar till max man själv ställt in, så man slipper chockfunktionen och dras med huvudvärk då den börjar spela på max. Aja, dagens i-landsproblem.

Dagen ska tillbringas att plugga så mycket jag bara kan och orkar. Ska klara det här nu. Kanske gå iväg en sväng till affären för att inhandla mutor till mig själv, typ godis. Det är aldrig fel.

imgDet har blivitt lite mer planer inför helgen, förhoppningsvis så ska jag träffa Natalie och Nina imorgon eftermiddag och fika + lite julshoppning kanske. Jag har en person kvar, den svåraste som är Honey. Vad ger man till en som har allt och du har inte råd att köpa sånt som han skulle behöva som ett skoterstyre? Det tål att funderas på, har köpt två små saker men vill köpa en "ricktig" julklapp också. Sen är årets julklappar inhandlade, om man inte snubblar över något kul och inte alltför dyrt fram till jul. Jag måste lägga band på mig själv för jag älskar att köpa saker, inte bara till mig utan till andra också.
På lördag hoppas jag att jag får med mig folk till Tengens i Ås då Snö Of Sweden har utförsäljning. Massor av fina halsband och super billigt. Kanske kan klämma in det mellan julkalendern och bullbaket haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0