Snö

Man brukar ju säga att snön kommer och töar bort 3 gånger innan den lägger sig och stannar för vintern. Just nu snöar det för fjärde gången vilket betyder att nu ska snön vara här för att stanna. Jag hoppas värkligen på det då det är så sjukt fult utomhus mellan löven har fallit och snön har kommit. Lika fult som på våren innan all snö har smält bort och det gröna har kommit igen. Bara brunt och fult. Nog om det!

Käkade Asia Wok med ma vilket var nice, jag går fortfarande som barn eftersom jag alltid får en klubba efter maten. Det är bara fördel med att vara barn, man får betala lägre priser på biljetter och liknanade + man alltid får nått gott efteråt.

På lungmotagningen så fick jag vänta en liten stund eftersom vi var ca 10st ifrån sjuksköterskeprogrammet som skulle ta PDD innan ricktiga vaccineringen på onsdag BCG. Det gjorde mest ont när hon ska spruta in vätskan, inte själv sticket. Så jag fick en fin svullnad efter vätskan eftersom den las precis under översta hudlagret överhuden. På onsdag avgör dem om jag har tbc eller redan har ett naturligt vaccin mot det, vissa kan få det om man är ute mycket i natuer och kommer ikontakt med mycket djur.

Nu ska jag försöka hitta nått gott och äta medans jag ska titta på Hitta Nemo som jag fick låna utav Jonathans föräldrar. Sen ska jag plugga, panik panik.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar:
Jo det blir ju lätt så! Man kan önska att man inte vore lika hemmablind som man är :)

2007-11-05 @ 16:27:26
URL: http://fixell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0