One of a kinde

Har länge spanat på detta armband ifrån One of a kind på Kyssjohannas hemsida. Men har aldrig kunnat beställa ett då den inte funnits i lager i just den färgen jag velat ha. Rött armband med silverlänk.

Nu när det väl fanns och jag skynndade mig att beställa fick jag lite beslutångest då ett av deras andra armband med en avbild utav en hand på länken är jätte fint också, talk to the hand.
Men eftersom det var den här jag har glott på i evigheter fick det tillslut bli den. Så skynda på innan de tar slut igen!

Jäklar vad jag slösar pengar igen, internethandel är falriga saker. Men jag fyller ju år om nio dagar så jag får skylla på det haha.


Kommentarer
Postat av: anna

vet du vad - då ska jag se till att det trycks upp en sådan te med det trycket
=)
för jag gillade det också.

kram

2007-11-01 @ 19:31:51
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sofia

De där armbanden är riktigt snygga och med ett bra budskap!

2007-11-02 @ 09:06:27
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0