New York































Andra gången som vi förlorar någon till landet i väster. Det är mn klasskompis ifrån gymnasiet Erika som drar till New York på söndag för att vara au pair (stavning?) i ett år.

Vi var och fikade på te-huset i eftermiddags, Erika, jag & Natalie. Nina han tyvärr inte för hennes uf-rapport skulle in. Hon gick i våran klass tills hon drog också till Usa och var borta ett år som utbytesstudent. Nu går hon sista året som hon igentligen skulle gått med oss.

Lite avis är jag, men ett helt år skulle jag inte vilja vara borta från alla. Men gud vad spännande.
Så jag önskar Erika lycka till och lovar att inte ha flyttat när du kommer hem!

Annars så ska jag fortsätta plugga nu tills 20 då Camilla kommer och hämtar upp mig och vi beger oss till Lisa för "tomten är far till alla barnen."

Kommentarer
Postat av: Uppdrag S.o.S.

Nytt uppdrag på vår blogg om du vill se.

2007-11-30 @ 18:14:19
URL: http://uppdrag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0