Mavala

Polish Mini Colour Reno 91För att dämpa sin aggresivitet (föregående inlägg) fungerar det alltid med att pyssla om sig själv. Bättre självkänsla och lite snyggare, två flygor i en smäll.

Har just upptäckt Mavala, även om jag haft nagellack från dem förut har jag aldrig reflekterat över det eftersom jag hade fått dem i present och inte gillade färgerna.
Kom över en burk i stockholm som jag impulsshoppade när de hade massor precis breved kassan på H&M. Slängde med en i farten då de var på extra pris, 29kr.

Jag har alltid haft svårt för nagellack då jag inte gillar färger som syns, snyggt på alla andra utom mig. Men denna färg  Reno nr 91 är helt underbar! Syns endast lite, precis som jag vill ha det. Det den gör är att naglarna bara blir naturligt snyggare istället för ögonifallande. Helt perfeket.
Och var det inte så att när man sminkar sig så ska det inte se sminkat ut? Varför ska då nagellacket synas?

Kommentarer
Postat av: My

älskar nagellack :) ha en fin dag

2007-11-01 @ 14:48:38
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Aidee

Mavala is my hero!

2007-11-01 @ 17:24:48
URL: http://whenyouwerebored.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0