Lösningar

Har äntligen fått igång internet efter att det kaikde ihop igår dag. Det vägrade att på kontakt med datorn uppe dvs inget internet. Men lika bra det för jag hann se klart på alla avsnitt utav Heroes säsong 1! Det drog värkligen ihop sig på slutet, sen var det bara över? Lite konstigt slut, hade väntat mig lite mer dramatik.
Fler saker som vägrade fungera igår var min nya stero jag fick i födelsedagspresent. CD nr1 spelade den 1.23min utav första låten sen så hackade den ihop och kunde inte spela några andra låtar. Cd nr2 hackade lite hela tiden på låt 1 och vägrade spela några andra. CD nr 3 hackade också hela tiden och bytte jag till låt nr 2 hoppade den tillbaka till 23sek in på låt 1. Weird? Tydligen gillar den inte mig och jag hoppas jag får ut en ny på en gång på reklamationen och inte behöva vänta 5 veckor medan den är på reparation.

Har varit på föreläsning idag, itroduktion på nya kursen farmakologi och mikrobiologi. Intressant, men som sagt så har de lagt de två svåraste kurserna på de tre åren efter varandra. Så dagen efter den första utav två tentor på denna kurs är det omprov på anatomin som många brukar få göra. Så vad ska man prioritera eftersom jag inte får veta hur det gick på tentan fören 1vecka innan omtentan och på den lilla tiden hinner jag inte plugga om allt. Så det är lika bra att starta nu, ska börja med att föröska göra klart hemtentan på mattekursen som ska vara inne på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0