Lets pray for the weekend

16-17 november

Jag och Nicklas flängde runt hela staden efter ingredienser till våran kaka och dvdskivor så jag kunde få lite fler filmer till min samling. Kakan blev jäkligt lyckad och snabbt uppäten + filmerna The Simpson movie, Hairspray, Hannibal Raising (som jag och Jonathan också såg igår), Priates 3 och Transfomers.


Nicklas och vår numera uppätna kaka

På kvällen så kom Jonathan hem tidigare än vanligt då han åkt tåg ifrån enköping istället för buss ifrån Luleå. Direkt efter det mötte vi upp Nicklas och gick till Charlotte där även Lisa och Camilla var, för lite förfest innan vi skulle vidare till Jespers inflyttningsfest.
Många skratt och mycket spring hela kvällen. Nice att träffa folket och ha kul ända fram till kl 03 när jag och Jonathan kom hem igen.


Charlotte, Fredrik, Sanna, Hedström, Robert & Lisa
Lisa & Nicklas
Robert & Lull, alla kort är ifrån Jespers inflyttningsfest


Lull & Sanna
Tommy, Jonathan, Robert & Lisa
Sanna & Robert som skriver i min bibel, alla kort är tagna på Subway



På lördagsmorgonen vaknade jag och Jonathan 11.45, en kvart innan vi skulle möta folket på Lime för fikabuffé. Men vi han med bussen kl 12 och kom dit lagomt för att pressa i sig så mycket man kunde. Min magsäck är alldeles för liten för så mycket gott.

Efter det så köpte Jonathan en ny tshirt och hood, hur fina som helst. Jag införskaffade min klinisk mikro biologi bok för 400kr, inte underligt folk behöver studielån då man behöver nya böcker var 5:e vecka.

Kl 15 var Wendlas föreställning Avgrunden inplanerad, så vi vandrade bort mot storjöteatern för att bli possitivt överraskad. Den var mycket bättre än förväntad! Kände en del som medverkade så det var extra roligt att få se, hur ska jag beksriva? Dans, musikal, föreställning? En salig blandning.

Kvällen spenderade jag som sagt till sammans med Jonathan, efter en jäkligt god middag och sysselsatta med en av mina favorit sysslor, se på film se föregående inlägg. Det hann jag med under lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0