Hitta Nemo



Efter en dags hård pluggning förtjänar jag en pause. Ska nämligen hämta upp Robert och Victor och dra till Lisa för att titta på Hitta Nemo. Är grymt godissugen så det kanske blir en tripp förbi Kvantum också. Får se hur mycket som orkas.

Måste planera lite inför helgen också, fyller ju år och allt. Men har ingen lust med världens fest eftersom vi inte har någonstans att vara. Utan jag har mer lust att dra ihop alla och käka tårta och sen hitta på nått kul. Få se vad jag ska klura fram, orkar inte eftersom allt jag tänker på är tentan på fredag. Sen måste jag börja plugga direkt efteråt och 4 veckor framåt eftersom vi inte får reda på resultatet fören efter 3 veckor och omtentan är om 4 veckor. Så det är lika bra att förbereda sig på engång.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hitta Nemo är ju så bra! Grattis i förskott :]

2007-11-06 @ 18:28:08
URL: http://karinenqvist.blogg.se
Postat av: elli

hehe joo men du har tänkt på det ett tag.
kanske kommer upp ett inlägg med det :D

2007-11-06 @ 23:27:47
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0