Heroes



Efter lite trix har jonathan fått igång avsnitten utav Heroes. Jag har aldrig haft tid och ork att följa ännu en serie på tv. Därför älskar jag att man kan fixa boxar eller avsnitten själv. Då kan man se när man själv har tid och ork + att du inte behöver vänta på nästa vecka innan du får se uppföljningen om det blir spännande.

Iafl så värkar serien väldigt bra! Blev imponerad så nu när jag har sett alla avsnitt av The OC så har jag fått en ersättare. Me like it! Speciellt japanen Hiro fångade mitt hjärta, vilken skön karaktär!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! Kul att jag kan inspirera någon ibland! :)

2007-11-03 @ 00:13:12
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0