Grinig

Vad är det för fel på vissa personers färgsinne? Vad är det som driver någon att färga hela sin blogg rosa med glittriga saker som rör sig. Mina ögon fräter sönder. Dessutom om du ska försöka läsa skiten så är det med en font som är så svårläst som möjligt, helst skrivstil.

Så här tror jag att det kan ha gått till:
Ja nu äntligen ska jag designa om min blogg, hur ska jag få den på ett sånt sätt att folk vill läsa den och jag hamnar på aktiva listan?? Jo jag vet!!!!!!)="/¤/()="¤/"¤/(½!!!! Jag färgar hela skiten i olika nyanser utav rosa och färger på den färgskalan, sen gör jag texten i en obegriplig svårtolkad text så folk får anstränga sig att läsa den dvs de stannar kvar längre hos mig. Och sen för allt ska bli extra fint fyller jag hela inlägget med glittrande flygande saker så att den svårlästa nej förlåt fina texten blir ännu mer oförstålig pga alla saker som flyger omkring. Men nu har jag fått bästa idéen utav allt! Jag gör om muspekaren till ett glittregn så attt allt blir ännu finare... jaaaaaaaaaaaa!!!

Ta det med en nypa salt, jag är grining och less och låter det gå ut över folk som inte råkar ha samma färgsinne som mig. Absolut får ni ha vilken jäkla färg som helst på eran blogg, men tyvärr så vill inte jag läsa den pga utav det. Men det finns säkert många andra som vill det och tycker om erat designval. Jag ber om ursäkt om någon tar illa vid sig. Och ja jag vet, jag har en tråkig design med tråkiga färger. Men jag gillar det och ber ingen annan göra det.

Kommentarer
Postat av: Amina

haha skönt att jag inte är ensam med det syndromet:P jag jobbar som konsult för manpower!Är boxer ett konsultföretag med?

2007-11-07 @ 21:21:11
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Amina

haha jaha den boxer!Jo det företaget har jag nog hört någonstans:POj support, avancerat!På den nivån är verkligen inte jag

2007-11-07 @ 22:11:01
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Amina

haha kan jag verkligen tänka mig!Jag är nog tyvärr en sån som tjafsar, bara för att jag kan...:P

2007-11-07 @ 22:20:09
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0